dinsdag 2 juli 2013

HAPPY BIRTHDAY

Goedendag, leuk dat je weer op mijn blog komt kijken.
WELKOM.
deze kaart heeft wat energie gekost,
meestal maak ik een week vooruit de kaarten voor het blog van ScrapMyDream
maar door de halfdeurseel hier in ons dorp, geen tijd voor gehad.
Jullie moeten het maar vast in je agenda zetten, 
voor volgend jaar: de laatste zaterdag van de maand Juni
halfdeurseel in Boven-Hardinxveld.
het was harstikke leuke en gezellige dag.
Maar nu naar de orde van deze dag, de kaart.
na heel wat denkwerk en neuzen op google en pinterest, 
heb ik deze kaart gemaakt, ja daar moest ik nu voor naar die site's
de stempel komt uit de serie: best of flowers
gestempeld met de kleur: regal rose
de dies die ik gebruikt heb, is een van mijn eerste dies (zeer weinig nog gebruikt)
maar gekocht bij de witte boekhandel.
het bovenste papier is van Stampin Up
het onderste stuk is door de embossingflolder: honeycomb gehaald.
de tekstlabel is van de veelgebruikte itty bitty banners +framelits
en een kantje uit de voorraad
groeten en een fijne week
Henrike 

4 opmerkingen: