dinsdag 27 augustus 2013

Dress Up framelits

Dinsdag al weer, dus de dag dat ik mijn kaart mag plaatsen op het blog van Srapmydream.
Ik had weer zin in om een kaart te maken, 
met de dress up framelits van Stampin Up
ik was zaterdag even bij de Praxis 
(wat heeft dat  nu met deze kaart te maken, hoor ik jullie al denken)
Nou heel veel, de jurkjes zijn van behangstaaltjes gemaakt.
Ik was daar met een vriendin, en die zocht behang, 
en ik zag deze.
ik lag zelfs in mijn slaap de kaart te maken,
moet niet erger worden.
het bruine designpapier is van de serie: natural composition specialty
(ook nog te vinden in het nieuwe boek, en deze maand is er nog een leuke "papier"actie)
de embossingmal vond ik er wel mooi bij passen. 


Groetjes Henrike
ps ik heb nog een kaart gemaakt in deze stijl,
die zet ik morgen op mijn blog.

3 opmerkingen: