woensdag 25 december 2013

nu, echt de laatste kerstkaart

eerst, en nogmaals
hele fijne kerstdagen.
Ik was eigenlijk niet meer van plan een kerstkaart op het blog te plaatsen,
maar ik zat bij mijn foto's te kijken
en deze vond ik toch nog wel erg mooi.
Ik was in november op vakantie
en we waren een beetje aan het rondrijden,
rijden we langs een hobbywinkel Srap &Co in Klarenbeek
ja, en dan moet er natuurlijk gestopt worden, 
en daar heb ik designpapier gekocht van  Maja Design,
ooo, wat een schitterend papier, en daar deze kaart dan van gemaakt.
Maar ook wat een leuk winkeltje, jammer dat het zo ver weg is,
maar ze hebben ook een web-shop
op de kaart heb ik verder dan nog een
 kantje uit een onuitputtelijke voorraad gebruikt 
(die voorraad word natuurlijk ook wel regelmatig bijgevuld)
en bloemetjes, gestanst van Marianne Design en 
daar nog een ander bloemetje boven op.

hele fijne dag,
lieve groeten Henrike Heikoop

1 opmerking: