dinsdag 25 november 2014

Festival of Trees

 
Hoi,
het is al weer een week geleden, dat ik op mijn blog was,
maar ik ben er vorige week een weekje tussenuit geweest.
Heerlijk een paar dagen, hobby, musea bezoek en luieren.
Waar: in ons mooie kikkerlandje Nederland, het Veluwemeer.
 
Maar jullie willen vast info over de kaart en niet over mijn vakantie.
Toen de najaarscatalogus uit kwam, wist ik het meteen,
de Bright &Beautiful stempelset wilde ik hebben.
Ik had niks met de stempelset Festival of Trees.
Maar dit is nu echt weer zo'n stempel die je in het echhie moet zien.
op een kaart.
Hij is zooooo leuk.
er is trouwens ook een pons bij. (lekker makkelijk!)
ik heb er dus geen spijt van hem als nog te hebben aangeschaft.
Het designpapier wat ik hier heb gebruikt is All is Calm.
 
 
 
 
deze kaart en andere kaarten kan je ook zien
op het designteamblog van Scrap My Dream


Geen opmerkingen:

Een reactie posten