zaterdag 20 juni 2015

You've Go This Stampin 'Up!

Hoi hoi, 
ik vond dit wel een leuk kaartje op het weekend mee te beginnen.
Ik heb gewerkt met de nieuwe materialen van  Stampin 'Up!
het cardstock in de mooie kleur watermelon mambo
designpapier: Cherry on Top dsp
 (een mooi blokje met diverse patroontjes en in de maat 15,2-15,2 cm)
de bloem (stempel: You've Go This Stampin 'Up!)
  heb ik eerst versamark gestempeld en
 daarna met embossingpoeder en de heattool bewerkt.
en toen ingekleurd met de kleur Delightful Dijon
het stukje cardstock waar de bloem op geplakt is, 
heb ik de achtergrond stempel gebruikt die ook bij de stempel You've GoThis Stampin 'Up! hoort.
er is nu ook een gemakkelijke pons (de Banner Triple), 
die zo de punten in het papier ponst.
heerlijk toch 

Leuk begin van het weekend volgens mij.
groetjes en tot morgen
Henrike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten