dinsdag 28 juli 2015

The Open Sea van Stampin 'Up!

Ik heb  geen vakantie hoor, 
je zou het bijna denken, slecht weer, hele week geen kaart op het blog.
Maar ik was druk met achtergrondtechnieken, 
maar ook met de watercolor wings (zie je komende week op mijn blog)

Op het blog van Scrap My Dream is sinds vandaag 
weer een nieuw thema van start gegaan.
Heel de week laten we jullie (stoere) mannenkaarten zien.
Nu vinden vele het moeilijk om mannenkaarten te maken, 
maar ik vind dat Stampin 'Up! veel stempels heeft die zeer geschikt zijn voor de heren.



Ik heb hier de achtergrond met versamark gestempeld en daarna embossingpoeder 
er over heen gestrooid en verhit met de heattoo. 
 de stempel is de World  Map van Stampin 'Up!
de wereldbol en het schip komt van de stempel The Open Sea (Stampin 'Up!) 
het label heb ik gemaakt met de Scolloped Tag topper pons (Stampin 'Up!)
en heerlijk aan het kliederen geweest.
op een acrylblok, verschillende kleuren inkt gezet, 
met de Spritzer water er op gespoten.
en dan afgedrukt op aquarelpapier. 
laten drogen en het schip er op gestempeld.

groetjes, ook zin om mee te doen met het thema Mannenkaarten
kijk dan voor verdere info op Scrap My Dream

groetjes Henrike

1 opmerking: