dinsdag 19 januari 2016

Cups & Kettle Framelits Dies van Stampin 'Up!


het aftellen is nu echt begonnen, nog 4 dagen en dan hou ik mijn Open Huis
om belangstellende kennis te laten maken met Stampin 'Up!
Zaterdag tussen 11 en 15 uur. 

Hier heb ik een "boekje" gemaakt.
het theepotje voor op en  het kopje achterop,
zijn beide uitgestanst met de Cups & Kettle Framelits Dies.
aan de binnenkant heb ik 4 envelopjes gemaakt van het designpapier: 
 Have a Cuppa van Stampin 'Up! 
en hier in kunnen theezakjes 
(hetzelfde modelletje heb ik rond de kerst gebruikt, 
alleen toen tags in de envelopjes waar je fotootjes op kon plakken) 


  

Wil je ook zo'n "boekje" maken.
laat het me weten, dan plannen we een afspraak voor een workshop.

bij vragen of opgave voor een workshop mag je mailen naar
henrike-heikoop@kpnplanet.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten