dinsdag 3 mei 2016

Gorgeous Grunge van Stampin 'Up!

hoi hoi,
Zo iets kaartje als dit, zag ik pas op pinterest voorbij komen, 
en ik dacht dat kan ik ook.
Wit cardstock van 10,5 bij 29,8 (dubbelvouwen ),zodat je een kaart krijgt. 
Op de voorkant met de stempel Gorgeous Grunge van Stampin 'Up!
"vlekken" stempelen in diverse kleuren. 

dan wit cardstock van 10.5 bij 14,4  met de grootste  vlinderstans van Butterflies Thinlits, 
de vlinder uit de kaart stansen.
(deze vlinder kan je weer voor een andere kaart gebruiken)
en dit met dimensionals op de kaart plakken, 
zodat er wat ruimte ontstaat, tussen de delen.

Ik vond het wel een leuk kaartje geworden.


2 opmerkingen:

  1. Leuke en mooie kaart, Henrike. Ik ga hem zeker case'n :-)
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf met die spetters en felle kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen