dinsdag 6 september 2016

Star of Light van Stampin 'Up!

voor vandaag heb ik een shakerkaart gemaakt, 
of op zijn Hollands: een Schudkaart.

Ik weet wel, toen ik begon met hobbyen, 
maakte ik die regelmatig, 
en dan moest je van dat 3D tape smaller knippen, 
nou daar heeft Stampin 'Up! wat op verzonnen, 
lange smalle repen (foam adhesive strips blz 182 jaarcatalogus),
 heel gemakkelijk om mee te werken.
  maaaar dan moet het weer niet te gemakkelijk worden, 
vergat ik het sheetvel eerst te plakken (Hoe Blond) 
Moet je denken, ik had die strips op geplakt.
leg de kaart neer, doe de fancy frost sequins (blz 37 herfst/wintercatalogus)  er in.
jaaaa, dan lig het op je bureau. 
Dat doe je dus maar 1x.
Dat lint is ook zo mooi, 
Glitter Ribbon Combo pack bevat de kleuren: zilver en Sweet Sugarplum
(blz 37 herfst/wintercatalogus) 



groetjes Henrike
henrike-heikoop@kpnplanet.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten