vrijdag 21 oktober 2016

Vintage Leaves van Stampin 'Up!

Ik zit deze week nog helemaal in de herfst sfeer,
zo gaaf om met de Vintage Leaves stempels te werken. 
en zoals ik al in één van mijn vorige berichten schreef, 
ik had flink wat bladeren gestempeld 
en bewerkt met een Sponge Dauber. 
Ik heb een sponge dauber ook mee op de foto gezet,
voor als er iemand is, die geen idee heb wat dat is.

vandaag ben ik die gaan combineren met andere stempels.
De achtergrond heb ik gestempeld met Hardwood een mooie achtergrondstempeld,
en wat vinden jullie van dit lieve vogeltje, 
deze is afkomstig van de stempel Best Birds
de tekst komt uit de nederlandse stempel Recht uit het Hart. 



benodigheden:
stempels: Hardwood 133035
                Vintage Leaves  138802
                Best Birds  141525
                 Recht uit het Hart 143204
cardstock: shimmery white 121717
                  cajun craze 121683
                  crushed curry 131288
sponge daubers: 133773

                                                                               


de actie 4 designpapier kopen, is maar 3 betalen geld nog tot 31 oktober. 
dat geld voor de bovenstaand designpapier, ook kerstpapier.
Gaaf he.


Wil je een bestelling doen, dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl

groetjes Henrike

                                                                                 

1 opmerking: