woensdag 1 maart 2017

SAB stempels Stampin 'Up!

Vandaag laat ik een kaartje zien, 
die ik gemaakt heb me de gratis stempels van de SAB periode.

Ik heb de kleuren So Soffron, Blushing Bride en Watermelon Wonder gebruikt, 

De achtergrond heb ik gestempeld met de stempel Avant Garden van Stampin 'Up!
en de tekst Thank You komt uit de stempel So Very Much van Stampin 'Up!
zo kan je met cardstock, inkt en de gratis stempels een leuke kaart maken.



Wil je ook gratis stempels ontvangen, 
dat kan nog tot 31 maart  (op=op) 
Bij een bestelling van 60 euro mag je een gratis stempel uitzoeken uit de speciale SAB folder
bij 120 euro 2 stempels enz.

De SAB folder staat op de zijbalk hier naast.
de voorjaarscatalogus is nog tot 31 mei geldig.

Ook geef ik weer verschillende workshops
zie in het hoofdstuk workshops.
voor verdere inlichtingen, opgave en bestellingen 
mag je me mailen 
henrike-heikoop@kpnplanet.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten