dinsdag 11 juli 2017

Graceful Garden Stampin 'up!

De stempel Graceful Garden is zo mooi, 
en heel veelzijdig vind ik.
Hou mijn blog maar in de gaten.

Bij deze kaart heb ik de achtergrond stempel gebruikt, 
die er bij zit, 
en de stempel heb ik ge-embost, 
(stempelen met VersaMark, dan white Stampin 'Emboss Powder er overheen strooien
en verhitten met de heattool)
daarna heb ik de stempel ingekleurd met de watercolor pencils, 
Heerlijk ontspannend om te doen.
Voor de afwerking heb ik Ombre Ribbon in de kleur Capypso Coral gebruikt. 




foto van Stampin' Up Nederland.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen, 
dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl

groetjes Henrike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten