zaterdag 18 november 2017

Nacht in Bethlehem Stampin 'Up!

hoi hoi,
vandaag is er weer een leuke hop, deze keer een facebookhop bij de Lovely Stampers Team
Ik doe mee met deze kaart.

Hij is gestempeld  met de stempel Nacht in Bethlehem.
Dit is een mooie Stempel met Nederlandse tekst.
ik gebruik hem zeer veel.
De Swirl die je op de achtergrond ziet, komt uit de stempel Star of Light (Stampin 'Up!)
Het designpapier is Merry Little Christmas dsp




Star Of Light Photopolymer Stamp SetMerry Little Christmas Designer Series Paper

Vanaf volgende week zijn het de Extravaganza weken.

10.20.17_HEADER_DEMO_ONLINE-X_UKSP
Morgen lees je hier meer over op mijn blog.
Wil je een lijst ontvangen met foto's er bij, 
mail dan naar nachtuil007@gmail.com



Ik zal het leuk vinden als je een reactie achter laat op mijn blog.
Je kan nu weer verder gaan naar de facebookhop,
Door op de link te klikken kom je zo weer op mijn fb terecht,





Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen, 
dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
tijdelijk; nachtuil007@gmail.com 
groetjes Henrike

1 opmerking: