zaterdag 9 december 2017

Baby Bear Stampin 'Up!

Vandaag is er weer een facebookhop van het Lovely Stampers team,
we werken allemaal met het mooie materiaal van Stampin 'Up!.
We hebben als thema Nieuw!
Nu kan dat van alles zijn, 
nieuw huis, nieuw jaar, nieuwe baby,
En voor dat laatste heb ik gekozen.
Een babykaart heb ik gemaakt.

Ik ben aan de slag gegaan met de envelope punch board, 
daar heb ik deze  leuke envelop mee gemaakt
en daar een kaartje in.
ik heb de kleur Dapper Denim gebruikt.
 Hoe je deze envelop kan maken,
daar weet  Carola Creations meer van
en zij heeft er een leuk you tube filmpje van gemaakt 
De leuke teddy beer is gestempeld met de stempel: Baby Bear.





















Bedankt voor het bezoeken van mijn blog,
Wanneer je nu weer terug gaat naar mijn facebook https://www.facebook.com/henrike.heikoop
kan je weer verder gaan met de facebookhop.

Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen,
of een bestelling plaatsen,
(bestelling 60 euro of meer is gratis verzenden)
dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike

1 opmerking: