zaterdag 13 januari 2018

Apron of Love Stampin 'Up!

Vandaag is er de facebookhop van het Lovely Stampers Team.
Op facebook hoppen we gezellig van demo naar demo, 
van creatie naar creatie om inspiratie op te doen.
Het thema is de Sale-A-Bration
je zult creaties zien uit de voorjaarscatalogus en uit de SAB folder.

Ik hou 3 februari een Stampin 'Up! Open Huis 
en daarvoor heb ik deze slinger gemaakt met de stempel
Apron of Love 






Apron of Love Photopolymer Bundle


Heb  je zin om 3 februari meer ideeën op te komen doen,
kom dan gezellig naar Boven Hardinxveld.
Je bent welkom tussen 10.30- 15 uur.
Wanneer je een mail stuur, stuur ik je mijn adres toe.



Wat is SAB: 
De SAB periode is een hele leuke tijd,
3 maanden lang, kan je gratis producten krijgen.
Wanneer je een bestelling doet van 60 euro of een veelvoud daarvan, 
mag je gratis produkt uit kiezen.
Dus bij 60 euro 1 
bij 120 euro 2 produkten.
En het leuke nieuwe is, dat er deze keer weer nieuwe Nederlandse stempels zijn 
en 1 zit er ook in de SAB folder en die kan je krijgen bij een bestelling van 120 euro. 




Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen, 
Maandag 15 januari doe ik weer een verzamelbestelling,
wil je een bestelling doen, 
wil je dan voor 12 uur die doorgeven naar onderstaande mailadres

henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike


Nu kan en mag je weer terug keren naar mijn facebook: https://www.facebook.com/henrike.heikoop
zodat je weer verder kan met de facebookhop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten