vrijdag 9 februari 2018

A Good Day van Stampin' Up!


    

hoi hoi, 
Leuk, dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.

vandaag laat ik een kaartje zien, gemaakt met de stempel A Good Day,
Een geweldige set, waar je veel kanten  mee uit kan.
als achtergrond heb ik de Garden Trellis Textured Embossingfolder gebruikt.
en die Mini Embroidery Hoops zijn toch geweldig. 




Mini Embroidery HoopsA Good Day Wood-Mount Stamp Set
Garden Trellis Textured Impressions Embossing Folder


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 

Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen, 
(bestelling 60 euro of meer is gratis verzenden) 
10 februari doe ik weer een verzamelbestelling
dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten