zaterdag 14 april 2018

Butterfly Basics van Stampin 'Up!

Leuk dat je vandaag weer een kijkje neemt op mijn blog,
vandaag is er een
facebook een hop van de Lovely Stampers Team
met als thema: Verjaardag.

Ik ben weer eens lekker aan de slag gegaan met de inkt.
Ik heb van een stuk papier een malletje gemaakt dmv een cirkel in de ponsen.
Die heb ik op de kaart gelegd en
met de kleuren  Tempting Turquoise, Pool Party en Lemon Lime Twist
heb ik dat "ingekleurd" met de Stamping Sponges. 
de Vlinder komt uit de stempel: Butterfly Basics en de tekst is van Big on Birthdays.

Wil de deze techniek ook eens uitproberen,
dinsdag 1 mei geef ik workshop Voorjaarskaarten maken,
en dan gaan we deze techniek ook uitproberen.




Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike


Je kan/mag nu weet terugkeren naar mijn facebook om daar vandaan verder te gaan met de facebookhop.
https://www.facebook.com/henrike.heikoop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten