zaterdag 9 juni 2018

Love what you do van Stampin' Up!

vandaag is er een facebookhop van het team Lovely Stampers,
met als thema:  De nieuwe Jaarcatalogus.
Dus je zal vandaag heel wat inspiratie opdoen.

Ik ben aan de slag gegaan met wat nieuwe kleuren en 
met de stempel: Love what you do.
Ik heb eerst uit een kladje een malletje gemaakt, 
die op mijn kaart gelegd, en dan met de groentinten:
Soft Sea foam, Granny Apple Green en Mossy Meadow 
met de Stamping Sponges aan het sponzen geweest.
Daarna de bloemen er in gestempeld en de kaart verder afgemaakt met lint en een tekst.




Je kan nu weer terug keren naar mijn facebook https://www.facebook.com/henrike.heikoop
zodat je weer verder kan gaan met de facebookhop.


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike

1 opmerking: