woensdag 4 juli 2018

Stampin' Up! dag in Terneuzen

Vorige week woendag ben ik een dagje naar Terneuzen afgereisd,
Rond half 11 was ik bij haar, we hadden elkaar een jaar niet gezien, 
maar het was gelijk weer heel gezellig.
Na een bakje thee met wat lekkers erbij in de tuin, 
zijn we naar haar hobbyruimte gegaan.
Wauh.
Wat een inspiratie,  Caroline had al een deel klaar gezet voor haar Open Huis.
Schitterende kaarten en projecten kreeg ik te zien.
Caroline had ook wat voor mij gemaakt, 
een heel lief doosje, wat gevuld was met veel nieuw lint,
wat ben ik daar blij mee. 
Nogmaals bedankt.
En een mooie kleuren waaier met de nieuwste kleuren en embossingfolders.




Na een gezellig dagje kaarten maken, 
(deze zet ik de komende dagen op mijn blog)
hebben we genoten van een heerlijke chinese maaltijd.
En ben ik rond 19 uur weer naar Boven Hardinxveld gereden.

Komende zaterdag staat bij Caroline in Terneuzen de deur open, 
dan kan je kennismaken met Stampin' Up! 
en veel inspiratie opdoen.

foto van Caroline Van Den Neste.


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog,
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen,
of een bestelling plaatsen.
de volgende verzamelbestelling is 2 augustus. 
Dan mag je mailen naar:
groetjes Henrike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten