vrijdag 23 november 2018

Pretty Pines thinlits

Vandaag op deze Black Friday,
wil ik een kerstkaart laten zien geheel in het wit.

Deze framelits: Pretty Pines thinlits staan in de grote catalogus van Stampin'Up! 
en doen 27 en 28 november ook mee met de extravaganza.
de tekst komt uit de stempel Dashing Deer en
is gestempeld op whisper white en
uitgestanst met de stitched shapes framelits dies
 (ook te bestellen met 10% korting tijdens de extravaganza)


ik had nog nooit een kerstkaart helemaal in het wit gemaakt, 
maar ik vind het mooi.






Voor verdere informatie over de extravaganza van Stampin' Up! verwijs ik naar 
 mijn bericht van woensdag 21 november.
24, 26 en 28 november doe ik een bestelling rond 17 uur.
Geef je bestelling voor die tijd door. 



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of een pb via facebook: https://www.facebook.com/

lieve groet Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten