zaterdag 8 december 2018

facebookhop Team Lovely Stampers

Vandaag is er weer een leuke facebookhop van het team Lovely Stampers.
Deze keer is het thema Nieuw, Nieuw in het breedste zin van het woord.
Daarom heb ik gekozen voor een nieuwe baby die er aan komt, 
oftewel Zwanger.

Ik heb 2 melkpakjes gemaakt.
Hoe????

het cardstock wat ik heb gebruikt is Bermuda Bay en Soft Sea Foam.
en de stempels: Baby Bear voor de tekst: hello baby.....
en die leuke kleine olifantjes komen van de Stampin' Up! stempel: Tabs for Everything. 



Al het materiaal wat ik gebruikt heb (behalve de knijpertjes) zijn bij Stampin' Up! gekocht.

Je kan/mag nu weer terug keren naar mijn facebook om zo verder te gaan


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:

groetjes en fijne dag 
 Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten