zondag 2 augustus 2020

Sailing Home fun fold kaart

goede dag,
leuk dat je een kijkje op mijn blog neemt,
ik ben helemaal in de ban van de fun fold kaarten.
Heb me ook voorgenomen om meer zulke kaarten te gaan maken.
Er zijn zoveel leuke fun fold kaarten, als je er meer wil zien, kan je nog terugblikken op de bloghop 
fun fold kaarten van de creatieve harten die we 18 juli gehouden hebben.



Wanneer je op de foto klikt, zie je alle materialen ik gebruikt heb.
Behalve het designpapier, deze is namelijk van vorig jaar. 
Alles zit al in een winkelmandje en als je wil, kan je het zo bestellen.




Wil je meer weten van Stampin'Up!,
over workshops die ik geef , een bestelling plaastsen.
Dan mag je altijd mailen naar: henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of via een pb op facebook: https://www.facebook.com/flowersbynight70

5 augustus doe ik weer een verzamelbestelling,
wil je iets mee bestellen, laat me dat dan voor 4 augustus weten. 

Henrike 
onafhankelijk demonstratrice van Stampin'Up! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten