zondag 28 maart 2021

dragonfly garden van Stampin'up!

Goedemorgen,

Vandaag doe ik niet mee met een hop, maar ik laat jullie wel een leuke kaart zien.
Deze kaart is gemaakt met de stempel: Dragonfly Garden. In de kleuren, mango melody  en melom mambo. Met de blending brushes heb ik de kleur op de kaart gebracht en daarna in zwart de bloemen gestempeld. 
De tekst komt uit de stempel: tijdloze tulpen. 
De tekst vind ik leuk voor verjaardag van mijn mama, maar ook voor moederdag. 



 Wanneer je op de foto klikt, zie je de  materialen die ik gebruikt heb.
Als je wilt mag je die bestellen via de webshop of via een mailtje, bericht via facebook aan mij.

                                                                henrike-heikoop@kpnplanet.nl

of een pb via facebook: https://www.facebook.com/flowersbynight70/


groetjes en fijne dag,   henrike 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten