zondag 9 mei 2021

Vrolijke Viooltjes

Hoi, leuk dat je een kijken op mijn blog neemt.
Gisteren ben ik al bij mijn moeder geweest, voor Moederdag om de visite te spreiden. 
Ik had een cadeautje voor ma gekocht en daar een doosje omheen gemaakt. Leuk om te doen en te geven.
Ik heb het dsp Pansy Petals gebruikt, ook voor de viooltjes op de voorkant. Deze zijn deze keer dus niet gestempeld. 
Bovenop vond ik het wel leuk om vlinders te plaatsen. 
Wanneer je op de bovenste foto klikt, zie je de gebruikte materialen in mijn su shop



 Ik zou het leuk vinden, wanneer je een reactie achterlaat.
Wil je meer over Stampin’Up! weten, een bestelling plaatsen of  informatie over de mogelijkheden van een workshop mag je altijd mailen naar henrike-heikoop@kpnplanet.nl

Fijne dag 
Henrike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten