zondag 23 januari 2022

Tulip fields

hoi, leuk dat je een kijkje op mijn blog neemt.
We zitten bij Stampin'Up! weer in de Sale-A-Bration periode,  2 zeer leuke maanden.
Want: wanneer je een bestelling doet van 60 euro (excl verzendkosten) of een veelvoud er van, dan mag je 1 of meer produkten kiezen uit de SAB folder.

Ik laat vandaag 2 dezelfde labels zien, die ik gemaakt heb.
Voor de achtergrond had ik op mijn bureau nog een strookje liggen, wat gestempeld was met de achtergrondstempel Timeless Tiles in de kleur: misty moonlight.
De molen uit de heb ik gestempeld in early expresso en ingekleurd met de Stampin'Blends.

De tekst komt uit de SAB stempel Speciale Momenten, te krijgen bestelling van 120€








Wil je meer weten over Stampin'Up!, een workshop volgen, of een bestelling plaatsen,
dan mag je altijd mailen naar 
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of via facebook een berichtje achterlaten 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten