zondag 28 augustus 2022

Snow Crystal van Stampin'Up!

Hoi, 
gisteren liet ik 2 kaarten zien met de stempel Snow Crystal en ik ben nog even doorgegaan.

Nu heb ik de babydoekjes er bij gepakt.
Ik heb de refills  StampinÚp! kleuren Pacific Point, Tahitian Tide en Coastal Cabana op het babydoekje gedruppeld en dat als stempelkussen gebruik.
het leuke is, je krijgt verschillende afdrukken. 





 Vind je deze stempel mooi en wil je hem in je bezit krijgen, 

doe gerust een bestelling bij.

De Sale a Bration is nog een paar dagen, dus grijp nog even je kans.

Wil je meer weten over Stampin'Up!, lijkt het je eens leuk om een workshop te volgen (bij een groepje van minimaal 4 personen kom ik naar je toe in de regio Hardinxveld en omstreken) 
mag je me altijd mailen

henrike-heikoop@kpnplanet.nl

Of een pb via facebook

groetjes Henrike 
onafhankelijk Stampin'Up! demonstratrice 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten