zondag 30 maart 2014

All Dressed Up

het is al weer een jaar geleden,
dat ik begon met mijn blog, 
en al weer een jaar geleden dat ik begon in het DTteam van Scrap My Dream
wat een leuk creatief jaar was dit.
Veel kaarten gemaakt, 
door de schetsen ben ik ook een andere soort kaarten gaan maken,
en de traktaties en potten. 
erg leuk allemaal.
en het jaar is omgevlogen, het is een cliché,
maar het is waar.  
1 van mijn eerste stempel set en framelits was de bundel All Dressed Up,
het was bij aanschaf een favoriet maar nu nog steeds.
Hier heb ik eerst de stempelset Hello Doily gebruikt,
en met de framelits het jurkje uitgestanst.



Ik hoop dat ik nog vele kaarten aan jullie kan laten zien,
ik zal mijn best doen.
lieve groetje Henrike

1 opmerking:

  1. Leuke kaart. En leuk zo'n resumé van het afgelopen jaar. Groetjes en fijne zondag, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen