zondag 13 april 2014

Thanks a Bunch

Ook deze week is er weer een uitdaging bij
Altijd leuk om mee te doen, 
en zeker met een kleuren challenges
deze week "moeten" we een kaart maken met de volgende kleuren


Die kleuren zijn in mijn hobbykamer aanwezig, 
dus dat is voor elkaar, 
maar wat ga je er dan van maken,
ik had een idee, maar toen ik door scrolde zag ik bij het voorbeeld, 
bijna hetzelfde, ja dus iets anders verzinnen.
dit is het geworden.


Ik vind hem wel geslaagd,
lieve groetjes Henrike


6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Henrike! Het effect van de gekleurde embossingfolder is ook erg leuk!
    Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging bij SU-per Challenges!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zeker geslaagd. Streker nog hij is gewoon mooi geworden succes bij de uitdaging. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, heel mooi! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chique kaartje zeg! Bedankt voor het meedoen met SU-per Challenges,

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Henrike! Gezellig dat je weer meedoe met onze uitdaging.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen