dinsdag 29 juli 2014

Themaweek/maand vakantie

hoi hoi, 
een week geleden dat ik wat op mijn blog heb geplaatst, 
je dacht misschien, Vakantie, 
voor mij nog niet hoor, dat duurt nog heel wat weekjes.

Maaaar  op het blog van Scrap My Dream hebben 
we deze maand het thema Vakantie,
voor degene die al geweest is, nog wat na genieten
voor degene die nog mag gaan, voorpret,
en degene die thuis blijven, kunnen heerlijk aan de hobby.

Je mag werken  met een schets, het hoeft deze keer niet.

Ik heb er wel gebruik van gemaakt,
verder het papier Sycamore Street (niet meer in nieuwe catalogus)
plaatje is de Golden Oldies
ingekleurd met de inkt van Stampin Up. 
Ik hoop dat je weer mee doet met de uitdaging
groetjes en fijne dag
Henrike

1 opmerking:

  1. Hihihi wat een vrolijke kaart en je afdrukje is zo grappig , wat en mooie dame!! auhmmmm hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen