vrijdag 2 januari 2015

Stampin 'Up! nieuwtjes



Hoi hoi,

Ik wil je op de hoogte brengen van Stampin ‘Up! Nieuws.
Of misschien weet je het al.
*Van 6 januari tot 31 maart is er een voorjaarscatalogus (vanaf 6 januari te zien op mijn blog)
* Ook is er weer een SAB periode, SAB staat voor Sale-A-Bration.
Maar wat houd dat in: bij elke 60 euro aan aankopen, uit de voorjaarscatalogus of de grote catalogus, mag je een gratis product uitzoeken uit de SABfolder. En je heb de keuze uit 11 producten.
Dat betekent als je voor 120 euro aan aankopen doet, mag je 2 producten uitkiezen, 180 euro  3 producten, enz
*Er is een nieuwe Nederlandse tekststempel, met teksten zoals: Hoera, geslaagd. K.J.E.G.*    * koop je eigen geschenk., Beschuit met muisjes. En nog meer leuke teksten met mooie lettertype.
* En bij een party, mag de gastvrouw als er meer dan 275 euro besteld is, niet voor 40 euro aan producten uit kiezen, maar in deze periode mag je voor 27 euro extra bestellen.
Dat is toch ook wel erg gaaf, dus de extra producten(van de aankoop bij 60 euro ) èn 27 euro extra.

Ben je nieuwsgierig geworden naar dit alles,
en wil je meer weten,  dat kan: door het volgen van een  workshop (zie data op mijn blog) of organiseer een party
een workshop op locatie of bij mij thuis allebei is mogelijk, en zit er geen geschikte datum of workshop bij, in overleg is er heel veel mogelijk
Een workshop samen met familie/vrienden/buren/collega’s is een zeer gezellige bezigheid

Neem gerust  contact met mij op
Of per telefoon 0184-618731
Hartelijke groeten
Henrike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten