woensdag 3 juni 2015

weekly deals

Wat een leuke week is dit.
gisteren heb ik een workshop in kleuren mogen geven,
met Stampin 'Up! inkt
en morgen een workshop nieuwe catalogus Stampin 'Up!
gaan we 2 projecten maken.
                                     (wil je nog mee doen, dat kan. Mag je me even mailen)
Gisteren ook de start van de nieuwe Stampin 'Up! catalogus.
Wat is die gaaf he.

en dan nu weer deze gave Stampin 'Up!weekly deals
oooo,die handpicked dies die zijn zo leuk, (die had ik dus gisteren besteld)
en die chalk talk framelits die gebruik ik regelmatig.
en die ornate tag topper pons,  oooo, om weer leuke labels te maken. 



ben je nu net zo enthousiast als ik, 
maandag 8 juni doe ik weer een bestelling.
Geef dan je bestelling door voor maandag 12 uur, 
en ik bestel het voor je mee.
mijn emailadres is: henrike-heikoop@kpnplanet.nl

fijne dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten