donderdag 5 november 2015

Dove of Peace

afgelopen maandag was het alweer de eerste maandag van de nieuwe maand, november.
De  nieuwe uitdaging bij Scrap My Dream is weer van start gegaan.
Ik heb hem op mijn blog nog niet laten zien, dus bij deze.

Ankie heeft weer voor een leuke schets gezorgd, 
Waar we mee aan de slag mogen gaan.
je kan  op het blog van Scrap My Dream  zien
 wat de Maaike, Ankie , Dieke en ik van deze schets hebben gemaakt. 
Al laat ik mijn kaartje ook hier zien.




Ik heb er wel een kerstkaart van gemaakt, 
met het mooie designpapier: Winter Wonderland van Stampin 'Up!  
en de duif, ik vind hem zo gaaf.
deze stempel heet Dove of Peace van Stampin 'Up!
groetjes Henrike

1 opmerking:

  1. Hij is echt supermooi geworden Henrike. Die duif is toch wel schitterend hoor. Groetejs, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen