woensdag 17 februari 2016

Weekly Deals van Stampin 'Up!

wauh,wauh, wauh.
Wat zijn het een aanraders deze Weekly Deals.
Ik heb er al veel van in mijn bezit, maar ik ga zelf misschien wel boor de bear hugs framelits dies.
Maar de aanraders zijn voor mij:
de envelope punch board, je kan er niet alleen enveloppen mee maken 
maar ook leuke doosjes. (wil je een workshop laat het me weten, ik heb hem al een paar keer gegeven) 
of de petite petals wood stamp, zo'n mooie stempel. 
en de tags & label framelits zijn ook zo handig.

Wil je een bestelling plaatsen, dat kan,
dinsdag 23 februari rond 17 uur doe ik weer een verzamelbestelling
en ook op deze bestelling geld, als je bestelt voor 60 euro, mag je een artikel uitkiezen uit de SABfolder.

henrike-heikoop@kpnplanet.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten