woensdag 6 juli 2016

Bonus dagen actie Stampin 'Up!

Eindelijk weer eens  berichtje van mij op mijn blog. Ik ben nog steeds erg moe, en komt daardoor niet aan hobbyen toe.


Maar wat ik vandaag wil vertellen is: dat Stampin 'Up! een hele gave actie heeft.
de Bonus dagen.
Doe een bestelling tussen 7 en 31 juli en je krijg een coupon twv 6 euro, bij 120 euro 2 coupons enz.
Met deze couponcode krijg je 6 euro korting op je bestelling tussen 2 en 31 augustus
 (geef wel je emailadres door, want daar word de coupon naar toe gestuurd, en goed bewaren)

Dat is toch gaaf, zo'n actie en dan nog een nieuwtje:

Ook komt er een nieuwe stempelset Thoughtful Branches  uit, die tijdelijk te verkrijgen is, deze is alleen te bestellen in augustus!!!!!



 Wil je een bestelling doen, dan mag je mailen naar henrike-heikoop@kpnplanet.nl

ik doe 8 juli en 8 augustus een bestelling.
lieve groetjes Henrike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten