maandag 1 augustus 2016

Baby Bear en Beautful Banners van Stampin 'Up!

Hoi hoi, vandaag en de komende week, ga ik jullie kaartjes laten zien,
 gemaakt met de stempel Baby Bear van Stampin 'Up!
Dit is een photopolymer 3 stappen stempel, 
door 3 stempels op elkaar te stempelen, krijg je diepte en een mooi effect.



Voor de achtergrond heb ik dapper denim door de embossingfolder World Map (retired) gehaald 
het banner heb ik gemaakt met de stempel: Beautiful Banners (blz 88) van Stampin 'Up!
en dan de lekkere knuffel, 
een teddy beer.
Toen ik deze stempel zag, was ik gelijk verliefd.
De Best Bear staat op blz 61.
Vind je hem ook niet leuk??







1 opmerking:

  1. Prachtige kaartjes Henrike....ik dacht eerst dat het er een was....maar ik zag aan de letters het verschil.....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen