donderdag 29 september 2016

Stampin 'Up! nieuws


Hoi
1 oktober is het World Card Making Day
En omdat te vieren heft Stampin ‘Up! weer een leuke actie bedacht,
Namelijk leuke kortingen, tot 25% op bepaalde items,
Zie de lijst hier onder.
Deze actie is van 1 tot 5 oktober.


Envelop Punch board is niet alleen gemakkelijk voor allerlei verschillende maten enveloppen,
Maar je kan er ook leuke doosjes mee maken.


Hier geef ik ook workshops in, wil je aan een workshop deelnemen,
Mail me dan henrike-heikoop@kpnplanet.nl  dan plannen we een datum.


Maar dat is nog niet alles,
In de maand oktober is het cardstock van de prijs 13.50 nu 4 halen  maar 3 betalen.
Cardstock die er voor in aanmerking komen staan op het lijstje hier onder





Zondag 2 oktober is er weer een bloghop van de Creatieve Harten, dat is de groep demo’s waar ik bij hoort.
Dan kan je via mijn blog http://flowersbynight.blogspot.com op andere bloggen kijken en zo ideeën op doen.


Ik ga maandag 3 oktober rond 12 uur  weer een verzamelbestelling doen,
Wil je iets bestellen, dan mag je me mailen of bellen naar
Groetjes Henrike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten