zaterdag 2 september 2017

Creatieve Harteen Bloghop Herfstsfeer



Deze eerste zaterdag van de maand september,
staat de bloghop van de Creatieve Harten in het teken van de Herfst,
Je gaat projecten zien, rondom de herfst
en/of de sfeer die je in huis kunt brengen met home deco projecten.

Je gaat tijdens deze bloghop weer inspiratie op doen, 
met de producten van Stampin 'Up! 


Ik ben aan de slag gegaan met een krans, meestal maak ik een krans rondom de kerst,
maar nu is een mooie herfstkrans geworden. 
Ik heb aan de gang gegaan met de kleuren Always Artichoke (groen), Cajun Craze (bruin/rood),
Crushed Curry (geel) en Tangerine Tango (oranje),
Met Stamping Sponges ben ik op Whisper White lekker aan het kliederen geweest, 
overal wat vlekken maken, zodat het hele vel gekleurd is.

En dan denk je, moet dit wat worden,
en dan word het nog mooier, 
stempelen met  Crumb Cake ben ik bladeren van de stempel Vintage Leaves  gaan stempelen, 
en daarna met de Leaflets Framelits uit gaan stansen en dan is het mooi.
De bladeren met de lijmpistool op de krans geplakt.
Voor in't midden heb ik een paar vogeltjes  Best Birds gestempeld 
en uitgestanst met Birds & Blooms thinlits dies



de vogeltjes midden in de krans. 

gestempelde bladeren. 


Ik hoop dat je de krans leuk vind, ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat.
Dinsdag 3 oktober staat de workshop voor deze krans op de agenda .

Nu kan je door naar lekker door hoppen naar  Angélique Nederpel 

https://stempelkeuken.blogspot.com/2017/09/ch-bloghop-herfstsfeer.html

Leaflets Framelits 

vintage leaves 

birds & blooms thilits dies 

Best Birds Photopolymer Stamp Set
lijst van deelnemende collega demo's van de creatieve harten
  1. Henrike Heikoop (hier ben je nu)

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen, 
dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike

9 opmerkingen:

  1. Die herfstkleuren, ik houd ervan! Heel mooi decor stuk en leuk speels met de vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook al zo mooi, wat een prachtige kleuren voor de bladeren, net echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer eens wat anders dan een kerstkrans. Leuk idee, zo'n krans is natuurlijk altijd leuk en eigenlijk heel makkelijk aan het seizoen aan te passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bladeren op de krans zijn echt super mooi. Echte herfstkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen