zaterdag 1 september 2018

Creatieve Harten bloghop: fun/fancy fold kaart.



Welkom, bij onze maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten.
met als deze keer het thema:
Fun/fancy fold kaart.

Afgelopen week kwam ik een filmpje tegen van:
Jan Brown, met een kaart, waar een memoboekje in kon.
Zo gaaf.

Bij mijn vorige Stampin' Up! bestelling heb ik  de stempel P.S. You're the Best gekocht, 
 ik vond het wel leuk om deze stempel, hier voor te gebruiken.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn: 
pineapple punch 51/4" - 77/8" scoren op 3 5/8", 4 1/8", 4 5/8"
burmada bay: 4 7/8"- 2 7/8"
pool party: 4 3/4"-2 3/4"

Kijk verder naar het filmpje, want die is echt heel duidelijk.




De workshop agenda is weer bij gewerkt, 
kom gezellig naar Boven Hardinveld toe,
voor een leuke Stampin' Up! avond.  


Je kan nu door, naar de volgende blog.
Als je op de naam onder mijn naam klikt op de lijst,
kom je bij de volgende blog uit.
En dat is deze keer Carola.




Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
(De volgende verzamelbestelling is 2 september.)
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl

groetjes Henrike



4 opmerkingen: