zaterdag 25 mei 2019

Sailing Home van Stampin'Up!

Hoi Hoi,
Vorige week mijn pre-order binnen gekregen van Stampin'Up!
en ik ben heerlijk aan de hobby gegaan.

Maar ja, dan moet ik natuurlijk wel wat laten zien.

Toen we (als demo) de nieuwe catalogus mochten inzien, 
was voor mij de stempel Sailing Home gelijk een grote: HEBBE, JA.
en deze mochten we gelukkig ook pre-ordenen.

Ik vind hem geweldig.
En het designpapier, ook zo mooi.
Dit is het eerste kaartje wat ik er mee gemaakt heb.

Het touw is nog een "oudje" van Stampin'Up!



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of een pb via facebook: https://www.facebook.com/flowersbynight70/

groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’Up! demonstratrice 

1 opmerking:

  1. Hoi Henrike, wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. Ik had op Pinterest ook diverse voorbeelden met deze set voorbij zien komen en hij komt er bij mij ook zeker weten. Hij is echt heel mooi. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen