zaterdag 8 juni 2019

Free as a Bird van Stampin'Up!

Free as a Bird  van Stampin'Up!
Vandaag doe ik mee met de facebookhop van het team: Lovely Stamping
we hebben als thema: de nieuwe catalogus. Lekker veel inspiratie opdoen.

Ik heb deze leuke kaart gemaakt met de stempel Bird Balled.
De vogeltjes heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends,
en uitgestanst met de Stitched Nested Labels Dies.
en gebruik gemaakt van het mooie DSP: Bird Balled.




Wil je meer weten over Stampin' Up!
komende woensdag 12 juni,
doe ik mee met de Oranjemarkt in Giessenburg (Sportplein) 
van 19-22 uur in de feesttent. 
Kom gezellig even langs. 



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog,
Wil je meer informatie over Stampin' Up, een workshop volgen,
of een bestelling plaatsen.
Dan mag je mailen naar:

groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice


Geen opmerkingen:

Een reactie posten