zaterdag 29 februari 2020

Wel dressed Stampin'Up!

Hoi hoi, eindelijk weer een blogpost van mij, 
na half jaar revalideren gaat het steeds beter met mijn arm.
Ben bijna zo ver, dat ik ook weer helemaal werkt.
En ook  weer aan de hobby.
Ik heb een paar bedankkaartjes gemaakt, die ik de komende tijd laat zien. 

Vandaag laat ik een kaartje zien,
 die ik heb gemaakt met een nieuw SAB artikel, Well Dressed
verkrijgbaar per 3 maart.
Ik vind het een leuke mannenstempel.
Het designpapier komt uit de Golden Honey Specialty DSP 
(ook een sab artikel uit de eerste folder)
De tekst komt van de stempel Knuffels op papier (engelse stempel heet: So Sentimental)







Ik hoop nu weer vaker kaarten te plaatsen.



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl

groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten