zaterdag 9 mei 2020

Pluk de dag.

Vandaag is er weer een facebook hop van het team: de lovely stampers.
deze keer is het thema: achtergronden.

Het is leuk om zelf een passende achtergrond bij je stempel te maken.
Ik heb eerst op een stukje cardstock van 9- 13,4 cm met versamark een stempel gestempeld,
en daarover witte embossingpoeder gestrooid en dit verhit met de heattool.



Daarna ben ik aan de slag gegaan met inkt, 
de kleuren: granny apple green, gorgeous grape en crushed curry heb ik gebruikt.
dan met en stamping sponges ga je op het cardstock wat "kliederen",
gewoon in het wilde weg, kleur aan brengen.



Daarna kan je de kaart afmaken.


Ik vind het een mooie kaart, ik zou het leuk vinden als je en reactie achterlaat op mijn blog of op facebook.
Je kan/mag nu weer terugkeren naar mijn facebook om verder te gaan met de hop.



Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen,
of een bestelling plaatsen.
Dan mag je mailen naar:


groetjes Henrike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten