zondag 24 januari 2021

Friends are like seashells van Stampin'Up!


Geniet je ook zo van de mini- catalogus van Stampin'Up! Staan zoveel mooie produkten in. 

Ik heb een kaart gemaakt met de stempel: Friends are like Seashell. Zo'n mooie stempel en er is een bijpassende embossingfolder bij en dies en design papier. Zo'n gaaf. 

Ik ben begonnen met als basiskaart basic white, daarop een mat old olive en daarboven op een het Sande &Sea designpapier.

Daarna heb ik uit wit cardstock met de dies de schelpen en zeewier gestanst en het leuke van deze set is, dat pas dan precies weer op/in de embossingfolder zodat je er reliëf in krijgt. Daarna heb ik de schelpen gestempeld en ook door de embossingfolder gehaald. Het zeewier ben ik gaan kleuren met de blending brushes in de kleuren old olive en mossy meadow en daar weer een laagje frost white shimmer paint over heen gedaan, zodat lekker gaat glimmen. 

Nu had ik een YouTube filmpje gezien van Jane Profit en die knipte het uit gestanste gedeelte van de schelpen/zeewier in tweeën en plakte dat een beetje over elkaar op de kaart. En dat heb ik dus hier ook gedaan. 



Ik vind het een gave kaart geworden, wil je nu weten welke materialen ik gebruikt heb, klikt dan op de afbeelding en dan kom je op mijn SU site, zo kan je alles zien. Je kan zo iets bestellen, maar dat kan en mag ook gewoon via een email of een bericht via facebook 


Bedankt dat je mijn blog heb bezocht, ik zal het leuk vinden als je een reactie achter laat.

groetjes Henrike 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten