zaterdag 12 juni 2021

plantenpost stempel van Stampin'Up!

hoi, welkom op mijn blog en leuk dat je mijn kaart komt bekijken.
Deze kaart heb ik gemaakt met de Nederlandse stempel Plantenpost van Stampin'Up! de engelse versie heet: plentiful plants, Het is een stempelset met dies (als bundel te koop dam 10% kortging) en schitterend designpapier Bloom Where You're Planted, En de kleur Just jade cardstock past er schitterend bij. 
Wanneer je op de foto klikt zie je produkten die ik voor deze kaart heb gebruikt.

Toen ik deze set zag in het boek dacht ik eerst hmmm, maar hoe vaker ik door het boek bladerde, werd de stempel steeds mooier en mooier. 
Zo gaaf met de gemacrameede plantenhanger en al gauw kreeg ik het idee, om die los te laten hangen in de kaart. 



 
ik zou het leuk vinden, wanneer je een reactie achterlaat,
Wil je meer weten van Stampin'Up!, een workshop volgen (het kan weer, met in acht neming van de corana maatregelen) of een bestelling plaatsen. Neem dan contact met mij op via facebook pb, of via de mail henrike-heikoop@kpnplanet.nl
 
groetjes Henrike 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten