zaterdag 11 september 2021

Elegant Said van Stampin'Up!


 Hoi leuk dat je op mijn blog komt kijken,
vandaag doe ik op mijn facebook https://www.facebook.com/flowersbynight70 mee met de facebookhop van het team Lovely Stampers. 
We maken een kaart/project met materiaal van Stampin'Up!

Ik heb deze boekkaart gemaakt. Het was een uitnodiging voor een etentje omdat mijn ouders 55 jaar getrouwd waren. 

De kaart is gemaakt met cardstock basic gray in de maat 10.5 - 28 en rillen op 11-14 .
Het kleine stukje plak je op elkaar vast.
Dan komt er een opleg vel (hier van koper) van 10,5 -10 en kleine strookje 2,6 -10
Het mooie Simply Elegant Specialty dsp is gesneden in de maten: 10 - 9.5 en 2,3 - 9,7.
De labels zijn gemaakt met de Tailor Made Tags Dies en gestempeld met VersaMark met koper embossingpoeder de heat embossing techniek toe gepast en de stempel: Elegant Said 


Wil je meer weten over Stampin'Up!, een worskhop volgen, of een bestelling plaatsen dan mag je altijd contact met me opnemen via mijn mail
henrike-heikoop@kpnplanet.nl of via een pb via facebook.

groetjes fijn weekend 
Henrike Heikoop
Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten