vrijdag 29 oktober 2021

Bloghop Nederlandse Stampin’Up! Demo’s

Hoi, leuk dat je kijkje neemt op mijn blog, wanneer je mijn bericht gelezen heb, kan je door hoppen naar Ilse van Vliet 

 Ik doe deze keer voor het eerst mee met de bloghop van de Nederlandse Demo’s.
 Het thema is: je favoriete stempel. Nou die heb ik er genoeg en moest een keus maken. 

Deze kaart heb ik gemaakt voor een collega, altijd leuk om iemand te verrassen met een kaartje.

De kaart is gemaakt met de stempelset All for Baby, bij deze stempelset zitten ook leuke dies bij en als bundel te bestellen met 10% korting.
 De tekst heb ik gemaakt met de dies Playful Alphabets deze zijn zo multi-inzetbaar.

Ik heb de kleuren neutraal gehouden, want zwanger, wordt het een jongen of een meisje.


Als basis heb ik de kleuren  daffodil delight en old olive  gebruikt.
Het designpapier is een retired stukje en voor de rompertjes de kleuren Blushing Bride en Bermuda Bay 
Zie je die hangertjes waar de rompertjes aan ophangen, die stans
 je dus uit met de dies.






Ik vond het leuk dat je op mijn blog was, nu kan en mag je verder hoppen naar Ilse van Vliet 


Wil je meer weten over Stampin'Up!, of lijkt het je leuk om een workshop te organiseren ( op redelijke afstand van Hardinxveld, kom ik bij minimaal 4 personen graag naar je toe) of wil je een bestelling plaatsen, je mag altijd mailen naar henrike-heikoop@kpnplanet.nl of via een pb op facebook.

groetjes Henrike 

6 opmerkingen:

  1. wat een gezellige babykaart. En wat leuk dat er zoveel verschillende dingen te zien zijn in deze hop. dankjewel voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n lief kaartje heb je met deze leuke set gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Henrike! Schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje en helemaal van deze tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje! Twijfelde al een poosje maar heb nu toch deze bundel gekocht

    BeantwoordenVerwijderen