zaterdag 10 september 2022

Splendid Day Designpapier van Stampin'Up!

Vandaag, doe ik op facebook mee met de facebookhop van de Lovely Stampers groep.
Ik heb deze week kaarten en projecten gemaakt met het mooie designpapier Splendid Day van Stampin'Up!, deze laat ik de komende week zien. 
Dit is heel, mooi designpapier met een parelmoer tint.

Ik heb dit papier gecombineerd met de de Plantenpost stempelset van Stampin'Up!
Ik heb de kleuren soft sea foam en pool party gecombineerd.
Dit model kaart heb ik gezien bij KreaNeeltje Annette Koolmees










Wanneer je nu naar mijn facebook ga, kan je verder inspiratie opdoen, bij collega Stampin'Up! deelnemers. 

Vind je dit Design Papier  mooi en wil je hem in je bezit krijgen, 

doe gerust een bestelling bij.


Wil je meer weten over Stampin'Up!,

 lijkt het je eens leuk om een workshop te volgen (bij een groepje van minimaal 4 personen kom ik naar je toe in de regio Hardinxveld en omstreken) 

mag je me altijd mailen

henrike-heikoop@kpnplanet.nl

Of een pb via facebook

groetjes Henrike 

Onafhankelijk Stampin'Up! Demonstratrice 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten