dinsdag 17 juni 2014

Flower Shop

Ik zag dat het een week geleden was, 
dat ik een kaart heb geplaatst.
Dat is volgens mij nog nooit gebeurd, 
ik zal het uitleggen:
14 daag geleden heb ik heerlijk een paar dagen op de camping doorgebracht,
lekker relaxt, dus geen kaarten gemaakt.
Zo had ik geen "voorraad" toen ik de nachtdienst in ging.
Pff en het was me toch warm vorige week.
Vrijdag weer vrij,..... bijkomen
Zaterdag .....weg, aan de hobby, maar geen kaarten, gewoon een gezellig dagje
zondag zou ik in de ochtend een kaart gaan maken, en 
s'middags weg gaan. Word ik ziek, ja dat is weer geen kaart
Maandag, ik voelde me nog steeds beroerd, 
maar toch maar eind van de middag even een kaart gemaakt,
want het is morgen (vandaag dus) Scrap My Dream   dag.
Dus er is een kaart, moest uit mijn tenen en met ideeën van internet komen,
Maaaaaaar het is gelukt.




ik heb hier het designpapier Sweet Sorbet gebruikt
met de bloemen Flower Shop en Petite Petals
en het label van Chalk Talk
het met afwerking van het lint,

vandaag voel ik me weer wat beter, dus hoop ik een kaart te gaan maken.
fijne dag,
lieve groetjes Henrike

2 opmerkingen:

  1. Als je nu nog steeds ziek bent wens ik je heel veel beterschap en hoop dat je snel opknap en dat je inspiratie ook terug komt meid! Maar deze is in iedergeval al heel fleurig en mooi van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beterschap en het is toch nog gelukt om weer wat moois te maken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen