dinsdag 10 juni 2014

Ornament Keepsakes

afgelopen  donderdag had ik het zo koud, 
dat ik voor de gein op de  facebookgroep: kaarten maken,
had gezet dat ik een kerstkaart ging maken.
Nou dit zijn ze geworden.
het designpapier is van Stampin Up
het mooie van Stampin  Up is,
vind ik, 
wanneer je een papierlijn heeft, dat alle kleuren bij elkaar passen,
dus je hoeft niet te zoeken en te combineren.
Ideaal
Dit is het designpapier Be of Good Cheer,
volgens mij al een oudere serie,
en de stempelset is de Ornament Keepsakes, met framelits











de tekststempel :Sentimenten, is ook van Stampin Up














Deze kaarten staan ook op het blog van
Scrap my Dream,
Vorige week was hadden we een themaweek verhuizen,
en daar kan je aan mee doen dmv een leuke verhuiskaart in te sturen.

             fijne dag, lieve groetjes Henrike

1 opmerking: