maandag 16 februari 2015

dag 5

dag 5 alweer van de The Five Day Art Chain. Ik was genomineerd door Caroline Van Den NesteAntoinette Voorn en Diana Van Otterlo-van Buurenom mee te doen aan The Five Day Art Chain. Dit is een uitdaging die je aangaat om 5 dagen lang 'kunst' te delen.
Vandaag wil ik Maaike de Ridder-Sack uitdagen om 5 dagen, wat op fb te laten zien, van haar kunnen.
Maaike heeft mij en vele andere  kennis laten maken met Stampin'Up!
En omdat ik weet dat ze het altijd erg druk heeft, had ik er al een mailtje aan gewaagd of dat ik haar kon nomineren
Mijn kaartje voor deze laatste dag is een felicitatiekaartje, voor een nieuw gediplomeerde collega.
voor details http://flowersbynight.blogspot.com


deze kaart is gemaakt met designpapier: Painted Blooms (blz 19 voorjaarscatalogus)
                                      de uilenpons  (blz 223 grote catalogus)
voor de tekst: de Word Window pons en de Modern Label (blz 222 en220)
en de nederlandse tekststempel van SU: juiste woorden, (te vinden op het blog) 
en de Labels Collection framelits (blz 231)

fijne dag, ik vond het leuk om deze uitdaging aan te gaan.
groetjes Henrike

1 opmerking: